Aangepaste heropening Museum Hulst

20-05-2020: Op 19-05-2020 hoorden we vanuit den Haag dat de Coronamaatregelen verder worden verruimd. Het ministerie heeft bepaald dat de musea per 1 juni 2020 weer kunnen openen. Heropening dient echter veilig en verantwoord plaats te vinden.

Nadat de Corona-aanpassingen zijn voltooid opent Museum Hulst haar deuren op zaterdag 6 juni aanstaande. Het museum is geopend op zaterdag en zondag vanaf 14.00 - 17.00 uur. Voor de veiligheid van de vrijwilligers en de bezoekers gelden er wel een aantal regels bij het bezoek aan het museum. Zo is anderhalve meter afstand en vooraf aanmelden verplicht. Bij musea is het maximale aantal bezoekers gebouwafhankelijk. Alleen de zalen op de begane grond, de expositie boerenbruiloft en de tuin zijn toegankelijk.

- Vanaf 14.00 uur tijdens openingsdagen kunt u zich telefonisch aanmelden via 0114-320692. U kunt zich ook persoonlijk aanmelden.

- Vanwege de regelgeving worden maximaal 10 bezoekers toegelaten