28-03-2020: Het is erg jammer dat de expositie over de historie van de boerenbruiloft niet is geopend. We hopen op betere tijden om alsnog de expositie toegankelijk te maken voor bezoekers. Alles hangt af van wat en wanneer onze overheid besluit over het open zijn van locaties zoals ons museum. Ondertussen is het boekje bij de expositie gepubliceerd. Iedereen die in de afgelopen 47 jaar bij de boerenbruiloft betrokken is geweest heeft uit handen van Stichting Boerenbruiloft het boekje mogen ontvangen. Op bijgaande foto zie je Ingrid (zij trad in 1994 in het huwelijk als Grietje Arduin met Tinus van d'Alve Maon) met haar exemplaar. Voor ieder die ook deze mooie herinnering wilt bezitten zijn nog een aantal exemplaren beschikbaar voor de prijs van € 5,00, u kunt dit aangeven via het contactformulier op deze website en wij leggen een exemplaar voor u klaar. Veel lees en kijkplezier !!!!!